1. Produkty cyfrowe – brak możliwości zwrotu

W sklepie oferowane są wyłącznie produkty cyfrowe (ebooki, pliki PDF, materiały do pobrania).

Zgodnie z obowiązującym prawem, po pobraniu lub uzyskaniu dostępu do produktu cyfrowego Klient traci prawo do odstąpienia od umowy, jeśli wyraził zgodę na natychmiastowe wykonanie usługi i został poinformowany o utracie prawa odstąpienia.

W praktyce oznacza to, że:

• po zakupie i dostępie do pliku zwrot nie jest możliwy.

2. Wyjątki – kiedy zwrot może być rozpatrzony

Zwrot może zostać uwzględniony jedynie w sytuacjach wyjątkowych, takich jak:

• problem techniczny uniemożliwiający pobranie pliku,

• wysłanie błędnego produktu,

• powtarzające się błędy z winy sklepu.

W takim przypadku prosimy o kontakt na adres: [shinemorepl@gmail.com]

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni kalendarzowych.

3. Reklamacje

Jeśli produkt jest uszkodzony (np. plik nie otwiera się, jest pusty lub niekompletny), Klient ma prawo zgłosić reklamację, przesyłając:

• numer zamówienia,

• dowód zakupu,

• opis problemu.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji:

• sklep dostarczy poprawną wersję produktu,

• lub – jeśli nie jest to możliwe – dokona zwrotu środków.

4. Kontakt w sprawie zwrotów i reklamacji

Wszelkie zgłoszenia należy kierować na adres:

[shinemorepl@gmail.com]

5. Postanowienia końcowe

Sklep zastrzega sobie prawo do modyfikacji niniejszej Polityki Zwrotów.

Obowiązuje wersja aktualna w dniu zakupu produktu.